wtorek, 15 października 2013

Witajcie

Postanowiłam napisać bloga. Jest to, a raczej będzie to dopiero mój pierwszy blog. Mam nadzieję że wam się spodoba. Proszę o szczere opinie w komentarzach. I z góry przepraszam za wszystkie błędy.
Blog jest poświęcony One Direction. Aczkolwiek w każdym momencie mogą pokazać się inne sławne postacie. W tym opowiadaniu chłopcy nie są sławni.
Zapraszam do czytania i komentowania. :)

Na początek powiem trochę o sobie :D
- Mam na imię Justyna, ale nie lubię zbytnio tego imienia, jak już to wolę je w wersji zagranicznej Justina [czyt. dżastina] :)
- Mam 17 lat
- Jestem z Bydgoszczy
- Należę do fandomów : Directioners, Beliebers. A także można powiedzieć że powoli wkręcam się w bycie Mixers, Mahomies i Mus Army ;)

2 komentarze:

  1. Dodasz zakładkę Bohaterów ? Chłopaków znam ale Asi / Katheriny nie , tak dla zwizualizowania osoby xD xD :)

    OdpowiedzUsuń